Fokus på det vigtigste i salgsmødet!

Når jeg underviser i salgsteknik møder jeg ofte sælgere, som synes det er svært at holde fokus og huske alt det, som er så vigtigt til det første møde ude hos kunden. Jeg er enig i at der er mange ting, som er vigtige i det første salgsmøde. Jeg er dog af den overbevisning at man kan hjælpe sig selv rigtigt meget ved at have følgende sætning i baghovedet: Hvordan kan jeg hjælpe min kunde til at blive en succes?

Hvad hjælper dig til at holde fokus i salgsmødet?

Hvad syntes du?

