Får du noget…

…kvalitetstid med din chef? Eller har vedkommende travlt med at bevise at være #1 sælger i afdelingen eller bare ”den der ved bedst”? I hvor høj grad anser din chef dig som noget, vedkommende ønsker at arbejde sammen med og udvikle med henblik på at skabe gode resultater for dig og virksomheden eller ser din chef dig, som en der skal levere resultater for de næste mål, der er blevet præsenteret ved sidste strategimøde?

”Kvalitetstid” er der sikkert mange definitioner af, men i ledelsesperspektiv må det tage udgangspunkt i dine udviklingsmæssige behov som sælger i forhold til virksomhedens mål. Efter 20 års ledererfaring er min konklusion at det første og største behov, der skal afdækkes for at skabe en god dynamik mellem leder og medarbejder, herunder salgsleder og sælger, er en kontinuerlig opdateret viden og accept om de forventer, der er fra lederen. For dig som sælger betyder det, at du som minimum skal vide noget om nedenstående for at lave toppræstationer.

• Retning (hvor skal vi hen, chef?)

• Mål (hvad skal jeg opnå?)

• Feedback (hvordan synes du jeg fungerer i jobbet?)

• Hvad skal jeg gøre bedre? (og hvordan skal jeg gøre det?)

Det behøver man ikke at være en #1 sælger for at gøre, men hvis man gør det, kan man blive en #1 chef.

Hvor meget kvalitetstid får du?

Hvad syntes du?

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s